Welcome 2012 and my 17th birthday!

Gott nytt år & förlåt kära läsare - kände på mig att det var dags att uppdatera bloggen nu efter en fartfyllt vecka då jag varken haft tid för någonting annat än det dagarna fyllts med. Det har varit skidåkning, planering inför nyår, fester, jobb, städning, träningar och så mycket annat så jag verkligen inte haft tid att sätta mig vid bloggen!

Nu är det iallafall nytt år och det känns så himla kul & allt har gått så himla fort, veckan innan från och med att vi kom hem från fjällen har susat förbi med världens fart, nästan så jag knappt hann med själv, men nu är det lite lugnare eftersom de firande dagarna är förbi. Inga bilder från nyår kommer idag eftersom det är min födelsedag idag så jag lägger förmodligen in dem någon annan dag, typ imorgon eller dagen efter! ♥ Grattis till alla andra som också fyller år, vi har tajmat en riktigt bra dag! Dock regnar det - det kunde vi ju ha ändrat på eller vad tycker ni? ;)
bithday
glass
Dagen började redan klockan 06.00 när familjen och Oskar kom in och sjöng uruselt för mig, men det är ju tanken som räknas så de var ju charmigt iallafall. De firade så tidigt eftersom pappa åker till jobbet så tidigt så för att han skulle få vara med fick vi offra oss. Jag fick öppna presenter & sedan somna om. Jag ställde även alarmet på klockan 09.00 för att jag har mycket att hinna med idag, nu på morgonen började jag med att baka bröd som jag ska äta till frukost, sedan ska jag baka tårta för ikväll då jag faktiskt ska fira min 17 års dag med ett pyjamasparty för mina närmaste vänner som jag verkligen ser fram emot för det ska bli så himla kul. :) Efter jag bakat klart tårtan ska jag in till Stenungsund eftersom jag ska till frisören & denna gången står brunt hår på listan igen, så nu ska jag bli brunett för andra gången, det ska bli intressant och se om jag blir nöjd denna gången! Efter det måste jag in till torget och köpa en pyjamas och sedan direkt till ishallen eftersom vi har träning 16-18. Sen är det hem fort som fan för att förbereda allt innan alla kommer! Om jag ska hinna allt jag måste hinna med nu måste jag förmodligen sluta blogga nu, men jag hör av mig med både receptet på frukostbrödet senare och ikväll/imorgon när jag har tid!

Ha en super bra dag för det tänker jag ha hihi! Puss ♥

Grattis pa fodelsedagen gumman! :D Hoppas du far en grym fodelsedag, halsa vannerna och hoppas pyjamaspartyt blir bra :) Kanner jag dig ratt sa blir det det! ;D



Kanner igen den dar bilden btw... Sot flicka! :) Grattis pa fodelsedagen an en gang som sagt, ses snart kram! <3




Kom ihåg mig?