Veckans höjdpunkt med min bästa vän!

Proppmätt bloggar jag nu, efter att jag just ätit veckans godaste middag som jag & Fanni lagat ända sedan vi kom hem från skolan. Idag fick jag simmat en timme medan jag väntade på att Fannii skulle sluta skolan. Efter hon slutat gick vi till torget och handlade, sedan tog vi bussen hem till Fannii för att börja med maten! 

På menyn idag stod Ostfylld o baconlindad kycklingfilé med sallad och hemlagad currysås vilket blev en riktigt succé, blev det godaste jag ätit på länge. Just att vi hade in kycklingen lite längre så att baconen blev ordentligt knapriga gjorde att det blev riktigt, riktigt gott. Till efterrätt gjorde vi chokladhasselnötskakor där receptet var helt improviserat men blev jättegott! Nu sitter vi i soffan och jäser och kollar på Red Riding Hood medan vi väntar på att Halv åtta hos mig ska börja. Eftersom det är Handbolls EM idag så började det inte förens vid 21, hur dem nu tänker där.. Hallå, det ska vara halv åtta - inte klockan nio!? ;) Ska även sova här hos Fannii ikväll och imorgon efter skolan ska vi stormgästa thaien för att äta mat och ladda inför träningen, vem tränar inte bättre med thaimat i magen? :) Nu lägger jag ut en bildbomb - enjoy! ♥

fanni
ASALLASD
samakr
GG
m
nm
m
Ha en superbra kväll, puss! ♥

Mums, vad gott allt såg ut! :D




Kom ihåg mig?