Avkoppling & återhämtning!

Efter att ha haft ett riktigt fartfyllt lov med full rulle varenda dag är det nu dags för avkoppling och vändning på dygnet för att vara pigg och 100% redo för att komma tillbaka till skolan. Därför fick igårkväll vara en lugn kväll som därför spenderades med Clara & Martin! ♥

Igår vaknade vi vid kl 13, åt frukost med alla som stannade kvar och sov över efter festen och sedan när alla åkt hemåt så städade jag & Clara huset så det blev skinande rent. Sedan sprang vi till bussen för att vi höll på att missa den men grymma som vi är tajmade vi den precis (y) Vi åkte in tilL Stenungsund för att träffa Amanda, byta en tröja, köpa en bh och handla grönsaker till kycklingtacosen som blev våran middag när vi kom tillbaka hem till Clara. Efter maten fyllde vi badkaret med vatten och tände levande ljus och lyssnade på dubstep .. :/ Som förstörde den fina och mysiga stämningen helt haha och att min mobil hann att ringa ungefär 90% utav tiden vi låg i badkaret haha det jobbigaste var att mobilen var inkopplad i högtalarsystemet så när det ringde lät det aaas högt och läänge haha det var fett fail. Någonting hände även med varmvattnet och då det bara kom svinkallt vatten så vi hoppade ur eftersom det inte alls blev skönt när man låg där och frös haha men vi löste det genom att sätta oss framför den öppna spisen en lååång stund! ♥
image description
image description
image description
När vi klätt på oss & fått gjort oss i ordning kom Martin hit, vi kollade på Gladiatorerna och chillade tills klockan slog 01, så han åkte hemåt och jag & clara gick och lade oss. Nu känns det riktigt skönt eftersom man är utvilad efter att ha sovit som en stock i över 11 timmar. :) Skönt att äntligen få sova ikapp mycket av det man missat resten utav veckan. Idag lär bli en lugn dag då jag och Clara åt tacos till frukost, tog det lugnt tills min mamma kom vid halv 4. Efter att jag kommit hem har jag hunnit måla klart mitt nattduksbord som jag hoppas lär ha torka tills imorgon så jag kan ställa tillbaka det på mitt rum. Har även hunnit äta lite fläskfilé som mamma hade lagat och nu sitter jag i min onepiecepyjamas och väntar på att klockan ska bli 20 så jag kan åka till träningen! Ha en super bra dag/kväll! Kram :D
image description
image description



Kom ihåg mig?