Time to go back!

Vaknade nyss och inte förens nu jag insåg att det faktiskt är dags för skola. Igår kom först snön villet var ganska segt, jag tycker nästan snön kunde skitit i att komma iår för nu känns det lite sent. Jobbigt om den håller sig till typ april :/ Det enda positiva är väl att det nu börjar bli kallt nog så isen kanske fryser på sjöarna o havet så man kn åka lite skridskor, spela hockey, åka fyrhjuling mm. :D Idag går jag från 10-13 & har bara två lektioner, ska bli skönt.Ssedan blir det hem, träning och tillbaka till Stenungsund för ikväll ska jag och Clara laga mat och sova i hennes pappas hus eftersom det är sista natten innan han kommer hem igen! :)

Igår kollade jag och älsklingen på Shutter Island & den var faktiskt riktigt bra! Rekommenderas om ni vill ha en film man behöver vara med i och tänka mycket. Fast den passar inte så bra till dem som tar filmtillfället i akt för att sova haha! ^^ eller jo, isåfall att den e lång! Haha ha en bra dag. Puss <3




Kom ihåg mig?