Temadag? Finns det något sådant?

Det är näst intill sjuuukt hur mycket träningsvärk jag har i mina armar/bröst idag. Har aldrig gjort så ont att sträcka sig efter alarmet som det gjorde när jag vaknade idag. Igår blev det som sagt mycket träning då morgonen inleddes med gym, sedan friidrottslektion på det och sedan två timmars konståkning på eftermiddagen. Idag är det tydligen Temadag i skolan, vad nu det innebär! Men det märker väl jag när jag kommer dit vid 10.. Får hoppas att vi inte började 8.35 bara heheh.. Det är bra planerat när inte ens lärarna vet om att det är temadag hahahah grattis Nösnäs! ;)

Tog som ni säkert fattade lite sovmorgon idag, börjar i vanliga fall 10 - är det tema eller inte tänker jag fortfarande börja 10 haha. Gick upp halv nio, gjorde mig i ordning och åt frukost. Idag blev det min grova lchf macka med smör och kaviar, inget ägg för jag orkade varken koka elr steka! ;) Nu ska jag bara borsta tänderna och sedan bege mig mot bussen! :) Ha en super bra dag - Kram

aa




Kom ihåg mig?