Lovets sista dag!

Som rubriken lyder är idag den sista dagen på lovet, känns riktigt jobbigt att behöva gå upp imorgon och inte kunna bestämma själv vad man vill göra utan måste pallra sig till skolan. Samtidigt ska det bli roligt att träffa alla kompisar igen, så förhoppningsvis hjälper det mig att komma iväg. Att jag inte börjar förens klockan 10 heller så det ska bli skönt och slutar klockan 12 så jag borde inte klaga.. ;) Idag blir en lugn dag, jag ska montera ihop mitt nattuksbord som jag målade klart igår och sedan ställa in det på rummet, kommer även ta en bild så ni får se hur det blev. Sedan blir middagen kycklingsallad och sedan direkt till träningen & efter träningen hämtar älsklingen mig i ishallen så åker vi till honom och sover där. Förmodligen blir det en lugn kväll med någon film att kolla på, kommer bli super. Hoppas ni får en bra dag! Kram ♥

love



Kom ihåg mig?