Kvällsmyyyys!

Var sugen på något mumsigt nu när jag kom hem så jag åt lite skivad falukorv med smält präst ost och oregano. Dock var det så mumsigt att jag inte ens hann ta ett kort innan jag hade ätit upp det hehe. :) Nu blir det lite plugg bredvid en skål rostade och saltade jordnötter - mycket bra, nyttigt och energigivande. ♥

j
Är näst intill klar med Naturkunskapsarbetet, det enda som saknas är en tredjedel av arbetet som den tredje personen i min grupp sitter med. Har försökt på alla sätt att få tag på henne så hon kan skicka arbetet så jag kan skicka in men det verkar vara omöjligt. Inget svar någonstans, känner mig nästan lite dissad. Hoppas verkligen hon får mina meddelanden snart för jag vill helst inte ha IG på uppgiften... Nu ska jag spendera resten av kvällen framför Gossip Girl tills jag får arbetet på mailen. Imorgon har vi temadag i skolan, vad det nu innebär. Ingen vet, inte ens lärarna.. bra planering? Funderar på att stanna hemma, hade varit skönt! Ha en bra kväll - kram!

Åh va fin header, är det du på skridskorna? :O Vackert!




Kom ihåg mig?