KILL MY BODY!

Jag säger bara en sak - KAOS. Jag och förmodligen 99% resten utav klassen som ansträngde sig i måndags på friidrotten känner troligtvis samma som mig. Min kropp är helt mörbultad och jag har sjukt mycket träningsvärk i både rygg, mage, framsida lår och axlar. Det är sjukt härligt att känna av att träningen gett resultat trots att det är sjukt jobbigt att känna ständig smärta så fort man rör sig eller gör en förhastad rörelse åt något håll! ♥

Träningsvärken i rygg, axlar och lår är troligtvis från friidrotten men den sjuka träningsvärken i magen är från min egna styrketräning hemma. Mitt egna träningsschema där sit-ups, rygglyft, leg-downs, plankan och andra överkroppsövningar ingår är verklign pain in the ass, men de måste göras för att bli stabil i bålen som hjälper konståkningen med både rotation och balans.

!
Faktum att jag försov mig i morse hjälpte mig inte på något sätt, pinsamt nog hann jag inte med frukosten - vilket leder till att jag verkligen lääängtar till lunchen (idag bestående av hamburgare) som vi har så fort denna religionslektionen är över. Dock är det inte förens 12.20 och min mage kurrar som bara den, snälla snälla ge mig mat! :D Idag är jag ledig, så dagen ägnas såklart till plugg... :/



Kom ihåg mig?