Happy vs. Tired

Efter en fartfylld dag med många roliga händelser sitter jag & Arvid nu tåget på väg hem mot Stenungsund. Vi ska byta tåg 2 gånger innan det sista tåget mot Göteborg kommer då vi beräknas vara framme runt 20.20 ikväll. Ska bli skönt att komma hem nu men samtidigt hade vi båda velat stanna i Linköping ett tag till eftersom det var sjukt roligt tiden omkring tävlingen. :)

Igår kväll stormade vi hotellets bastu & bastade i flera timmar. Poolen var dock tillfälligt sönder så det blev inge bad. :/ men det var kul ändå då det var riktigt behövligt med en varm bastu efter en hel dag som spenderades i en ishall eller utomhus! :)  I morse gick vi upp tidigt, vid 8.30 då vi åt en låååång och underbart god hotellfrukost. Sedan promenerade vi till ishallen för att Arvid tävlade redan vid 11, jag vid 12.30! Det gick superbra för oss båda - personbästa i långa då båda gick på och stod dubbel axeln som kind of var målet för tävlingen (att gå på allt). :D Jag låg 14 efter korta, åkte upp mig på långa och slutade på en 9e plats på 83p. Nöjd att det sammanlagda resultatet blev högt trots missarna i korta. Arvid kom 5a med 82p, vilket är superbra. :)

Efter jag joggat ner gick vi in till stan och åt lunch, Arvid åt pizza, Bertil o Markus åt två kebabtallrikar var HAHAH & jag åt en kycklingsallad med en riktigt god dressing. Sedan gick vi tillbaka till ishallen för att kolla när mina kompisar från Stockholm som jag inte träffat på över ett år tävlade! Efter det sa vi hejdå till alla, packade ihop våra grejer och började lufsa iväg till Centralstationen för att invänta tåget hem - som vi nu sitter på så att säga. Hoppas ni haft en superbra helg för det har jag. Ska även säga att SVAREN på frågestunden kommer upp imorgon! Kram

image description



Kom ihåg mig?