Fiesta á la Clara!

Haft en super härlig kväll med sköna vänner, dock är den snart över eftersom alla är helt utmattade efter kvällens partajj. Snart dags att krypa till kojjs och sova för att vakna upp utmattade imorgon bitti. Återigen blev det en kväll hos Clara som blev lyckad och väldigt rolig. :)

Idag fick jag tummen ur och slipade i ordning mitt nattduksbord som ska målas marinblått. Fick även lagt första laget färg så jag hoppas den har torkat tills imorgon så jag kan måla en gång till så det blir klart så fort som möjligt! :) Åt även den supergoooda kycklingsalladen som jag brukar göra och den blev lika god som vanligt. :) Senare åkte jag till träningen & tränade till 18, clara hämtade upp mig och vi åkte till hennes fars hus och gjorde i ordning för ikväll! :D Hoppas ni haft en superbra dag, imorgon bär det förmodligen av till Göteborg med Clara för att kolla runt lite i stan. Sen får vi inte heller glömma att det är premiär av GLADIATORERNA imorgon kväll klockan 20. Äntligen är det underbara programmet tillbaka och jag ska såklart sitt klistrad framför tv:n under den tiden! :) <3 puss

Här kommer en bildbomb med de bilder som är tagna med Beatas kamera! :D ♥

a

a

a

a

a

aaa

a




Kom ihåg mig?