Dagar ingen är utan!

Fan - jag är inte alls nöjd med dagens prestation, jag kan ju så mycket mer!! :( Uppvärmningen på isen gick jättebra, stod allt & det kändes bra. I programmet satt det bara inte, salchowen var bra men jag vet inte vad som hände i landningen för både jag o Arvid blev förvånade över att jag inte stod den. :/ Axeln blev en flop p.g.a att jag kom fel i ingången.. Menmen nu efter sörjmiddagen som bestod av Kinamat så är det bara att glömma korta & tänka positivt och ladda inför långa imorgon! :)

Nu sitter vi och kollar Seniorer herrar när den tävlar, sedan ska vi dra oss tillbaka mot hotellet och se vad kvällen har att erbjuda. Hoppas ni har det bra hemma i snön, här har det iallafall börjat snöa så imorgon kanske det är helt vitt på marken när vi vaknar, vem vet? :)

 

 




Kom ihåg mig?