5 Januari - Lazy day, please be over

Idag är en såndär "seg" dag man bara önska var över, hade sovmorgon och endå vaknar jag redan vid 10 - vädret är dåligt, det är kallt, det blåser och allt är bara segt. Menmen det är väl lika bra att komma upp någongång så man inte sover bort hela dagen men varför gå upp när man endå inte har något att göra? Egentligen? Hade varit skönt att bara sova, sova ikapp alla timmar jag missat de senaste dagarna kanske?

Bild från nyår, hemma hos Clara!
a
Idag tog jag initiativet att hjälpa mamma prismärka hennes tygprov som hon bett mig om sedan slutet av 2011, idag fick jag tummen ur och gick ut och hjälpte henne i någon timme så nu är jag äntligen ett steg närmare att vara klar med det. Haha får pengar för det så allt man kan skrapa ihop är ju bra nu när jag knappt jobbar något på Stenungsbaden. Om några minuter ska jag knalla iväg mot bussen eftersom jag ska in till Stenungsund och möta Amanda för att byta en tröja som jag fick som var lite för stor, sedan ska jag direkt till träningen för att träna 16-18! Efter träningen blir det att invänta Junior VM matchen som spelas vid 02.00 inatt som jag bara MÅSTEEE se. Vinner Sverige i år hade det varit förjävla gött asså! :D Imorgon ska jag vara med Clara efter träningen, då vi ska laga våran underbara kycklingsallad och sedan vara med Beata, Sofia, Matilda och några som vi inte träffat på länge och som inte kunde komma till Clara på nyår. Det ska bli kul att träffa dem igen, sedan lite senare på kvällen kommer några till. Kommer förmodligen bli en super kväll så jag längtar. På lördag blir det ungefär samma, förutom att jag och Clara förmodligen åker in till Göteborg för att shoppa lite, känner för att spendera lite pengar nu i början av 2012.. aha! Ne men vi ska kolla runt lite och se om vi hittar något kul. På kvällen blir det tacos & sedan fest! ^^ Blir förhoppningsvis en superhelg. Men nu ska jag kila till bussen så jag inte missar den.. Ha en bra dag, Kram :D ♥



Kom ihåg mig?