27 January - Best friend 18th birthday!

Idag är ingen vanlig dag för det är Fannis födelsedag, hurra hurra hurra! Grattis på födelsedagen världens bästa vän - jag hoppas av hela mitt hjärta du får en kanon dag som du sent i ditt liv glömmer & att du får en massa fina och dyra presenter. Jag älskar dig ♥

18
Idag fick jag lite extra sovmorgon, vilket jag kände verkligen behövdes. Trots att jag fotfarande började skolan 8.35 fick jag idag sådan lyx som jag har skjuss av Michelle som skulle in till praktiken vid nio så jag behövde inte gå upp förens klockan halv åtta idag istället för halv sju vilket jag hade gjort varje dag om jag såväl hade kunnat. Jag hann duscha, göra mig i ordning och så fick det bli lite stressig frukost bestående av ett kokt ägg & kaviar. Somnade redan vid halv tio igår vilket var super skönt & behövligt - fick då hunnit sova mina nio timmar i alla fall! :) Idag har vi tråkiga lektioner fram till spanskan som är den sista och det är även äcklig mat till lunch, potatis och köttfärslåda.. -.- Kan man få äckligare sörja? Förmodligen inte! 17-19 är det träning, sen ska jag vara med michelle hela kvällen, kolla någon go serie, prata i kapp allt vi missat under det senaste året och smaska på något riktigt gott. Hoppas ni får en bra dag, nu ska jag leta upp Fanni och gratta henne ordentligt. Kram



Kom ihåg mig?