Spontanträff/lunch med saknad vän!

Fick nyss ett samtal från min saknade vän Emilia som undrade om jag ville åka in till Stenungsund och äta lunch med henne. ♥ Så nu blir det en spontan trip tillbaka in till Stenungsund för att träffa henne, lämna mitt CV/prata med butikschefen på Willys om vår och sommarjobbet & sedan äta med henne innan hon skulle till frisören. Måste berätta att det var lite komiskt förut när hon ringde eftersom jag satt och kollade igenom lite gamla bilder genom åren, just dem när hon och jag var ute på sjön och åkte skridskor och sedan helt plötsligt ringer mobilen och så är det hon. Vilka överraskningar livet kommer med ibland asso. Nu ska jag kila i alla fall så jag inte missar bussen så jag behöver promenera yttligare en gång idag för det tänker jag INTE. Hehe vi hörs senare. Kram!

a



Kom ihåg mig?