Some die young!

Käslan att få reda på att morgonlektionen är inställd för att läraren är sjuk när man faktiskt tänkt kvällen innan att ta sovmorgon är inte särskilt skön. Åh jag blir så arg att skolan ALDRIG kan meddela eleverna när lärarna är borta! Hur svårt är det att göra som Mimers och skicka ut ett sms till de elever som det gäller? Nösnäsgymnasiet hade såååå vunnit pris för årets snålaste och lataste skola...

Har internationella relationer efter den här franska "lektionen", sedan har vi svenska & lunch då jag ska ner till gymmet och springa. Sedan har jag spanska och slutar vid två då mamma hämtar mig, för vi ska åka till polisen och fixa ett nyss pass till mig så det blir klart inför thailandresan i april! ♥ Träningen börjar 16 idag då det är sista träningen innan den SISTA elitserietävlingen i Trollhättan i helgen, ska bli så skönt att få ett uppehåll från allt tävlande nu så man bara kan träna för att man faktiskt älskar sporten. Inte känna att man tränar inför något och har massa press på sig att man måste prestera. Efter träningen ska jag promenera ner till Clara då vi sedan åker vidare till Beata som har tjejmiddag ikväll och det ryktas att hon ska bjuda på Tapas vilket ja ser fram emot för jag har aldrig ätit det. Ha en bra dag ni, så hörs vi senare för nu måste jag tyvärr ta tag i pluggandet!

a



Kom ihåg mig?