Sammanfattning av långa & söndag!

Efter att jag ätit lunch igår, som blev fläskfilé med supergod ostsås gjorde jag mig redo inför långa. Juniorer damer gick på 13.20 då Jeanette, Isabella & Fanny var i första gruppen. Sedan var jag & Josefine i tredje startgruppen då hon åkte som nummer fyra och jag nummer 6. Fannii åkte helt okej, lika så Bella, Jeanette åkte HUUR grymt som helst - helt felfritt och personbästa med maaaasa poäng. Josefine åkte också bra och jag åkte sådär. Missade axeln och gjorde step-out på salchow... Men annars gick det bra. Fick dock 54 p i långa då jag fick 58 på senaste tävlingen. Fick sammanlagt 86 p och tog därmed hem guldet. Josefine kom 3a grattisgrattis till dig med! Bilderna kommer senare idag när jag kommit hem. :) Det var en väldigt rolig tävling denna helgen, typ första tävlingen jag inte behöver vara helt ensam tjej från Stenungsund. :D Även kul att få se mina bedårande klubbkompisar visa vad dem går för.

Efter tävlingen hjälptes vi åt att plocka undan allt i ishallen, gick hem till Jeanette för att hämta pengar till mat och lämna våra grejer. Sedan tog vi oss yttligare en promenad mer till torget för att äta mat på Eat men när de visade sig vara stängt när vi kom dit fick vi istället dra till Mc Donald's eftersom det var det enda som var öppet på en söndag klockan sju.. -.- Jag tog en Mc Feast UTAN bröd, som var helt okej men inget jag rekommenderar för er.

Efter donken sprang vi till Coop, haha fråga inte varför vi sprang för vi vet inte haha, men det var gött efter typ skuldkänslorna från att man vistas på donken haha. :) På Coop köpte vi Ben & Jerry för att ha att smaska på innan/mellan/under bastun. Vi gick tillbaka till Jeanette och bastade tills vi insåg att vi missat sista bussen hem men det löste jag o Fannii med att PROMENERA FRÅN STENUNGSUND TILL STORA HÖGA! De är aas långt för dem som inte vet haha. Efter vi kommit fram kan somnade vi med träningsvärk och helt ömma kroppar!

 

 




Kom ihåg mig?