Köttfärspaj á la elina & oskar!

Vaknade upp hos min älskling nu på morgonen vilket var riktigt skönt. ♥ Han gick dock upp och åkte iväg innan mig men det gjorde inget. Jag gick upp här och åt frukost med hans familj och nu snart bär det av till skolan! Innan jag åker tänkte jag slänga ut en bild på middagen jag & Oskar lagade igår, vi gjorde köttfärspaj som blev riktigt god!

Ingredienser: cirkus 4 personer!
800g köttfärs
1 gul lök
2 paprikor
2 ägg
2 dl grädde (kan bytas ut till mjölk)
2 dl riven ost
Tacokrydda (ev- spiskummin)

Gör så här:
Stek köttfärsen med gullöken och häll sedan i tacokryddan.
Blanda ägg och grädde i en bunke.
Häll över köttfärsen i en ugnsäker skål, varva med paprika, äggblandningen.
Häll sedan över köttfärs överst och toppa med mycket ost av valdri sort.
In i ugnen i ca 20 minuter på 185 grader.
innan
a
a



Kom ihåg mig?