Harry Potter maraton!

Gormorgon fredag å hej helgen! Det är precis som jag sa i måndags med att veckan går så sjukt fort - att det känns som det inte alls var länge sedan det faktiskt var måndag. Sedan har tisdag, onsdag och torsdag rusat förbi med världens fart och nu sitter jag här, det är fredag och jag & resten av skolan inväntar helgen och alla aktiviteter som följer med! ♥

Idag slutar vi 14.10, då åker jag direkt till ishallen och tränar 15-18. Sedan åker jag, Oskar, Michelle & Kenny hem till Michelle för Harry Potter maraton. Nu är det dags att se om alla filmer från början igen, måste även lista ut vilken av alla sex eller sju filmer som jag missat för jag kan inte komma på det hehe! Vi börjar såklart från film nummer ett; "De Vises Sten" ikväll och sedan får vi se hur många vi orkar ta oss igenom! Förmodligen en... eller två kanske om jag känner oss rätt hehe! ;)

hp



Kom ihåg mig?