Godmorning freedom!

Jag bara älskar att vakna upp av sig själv, utan alarm som låter på morgonen, utan någon speciell tid man ska passa utan bara kan gå upp när man känner för det. Bara känslan av att inte behöva stressa på morgonen, göra precis vad man känner för, äta frukost i lugn o ro och allt det där - åh det luktar ledighet! ;) ♥

Definitionen på ledig betyder ju olika för olika människor och så fort man är "ledig" så planerar man ju massa saker man ska göra vilket leder till att man faktiskt inte är just "ledig" haha. Idag är det födelsedagsfest för Fannii och Jacqueline som båda fyllde år förra veckan och klädkoden/temat på deras fest är återvinning. Kan bara tänkta mig vad ni tänker nu men innan ni drar förhastade slutsatser uppe i hjärnkontoret så hade ja tänkt att jag faktiskt ska förklara vad som menas. Det är nämnligen så att man ska göra sina egna kläder som man ska ha på sig och man måste använda sig utav återvinningsmaterial som t.ex. aluminiumfolie, sopsäckar, plastpåsar, plastfolie osv. Man får t.ex. inte använda riktigt tyg, vilket är svårt. Sedan är det bara fantasin som sätter stopp. Det ska bli riktigt riktigt kul, så fort jag är klar med Fanniis present så ska jag sätta igång och fixa mina "kläder". Resultat får ni se innan jag åker som är runt klockan fyra.

<3

säck
Funderar på att göra en klänning utav en sopsäck, även att dra ihop vid brösten så det blir veckat där + att smälla till med VÄRLDENS rosett vid midjan... Skulle det fungera tro?

Imorse vaknade jag ganska tidigt, trots att jag kom i säng ganska sent. Det konstiga var att jag var inte var särkilt trött så varför inte gå upp? Jag började direkt att fixa Fanniis present som snart är klar, men eftersom hon läser min blogg kan jag inte avslöja här vad jag ska ge henne. Men ni kommer få se det sedan när hon väl öppnar det! Till frukost blev det nygräddade våfflor med sylt och grädde som jag insett är riktigt gott på morgonen. Har ni inte provat receptet på lchf våfflorna än så tycker jag ni borde göra det snarast. Ha en super bra dag, för det ska jag. Kram!



Kom ihåg mig?