Glad alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag - firar jag för övrigt ganska ensam eftersom Oskar jobbar tills jag börjar träna -.- Men när han jobbat klart och jag tränat klart ska vi iväg och fira alla hjärtans dag tillsammans. ♥ 
Vi tänkte antingen äta ute någonstans eller så lagar vi mat tillsammans och äter framför en bra film, beroende på vad vi känner för. Men tills dess ska jag unna mig själv en super god frukost, städa lite och bara vara eftersom det är lov och jag är ledig blir det en sån där dag som bara är allmänt mysig eftersom man inte behöver hinna med att göra något speciellt, bara det man känner för, för stunden.

Den andra sortens kärlek - den som alltid finns där, alltid finns kvar i lätta och svåra tider är vänskapen. Den enorma kärlek - den man har till sina bästa vänner som alltid får en att må bra, alltid får en att skratta och känna sig värdefull. Jag tycker att det passar bra att lägga ut bilderna från tävlingen idag eftersom det både representerar några av de vännerna jag älskar och sporten jag älskar & är det inte det alla ♥ dag handlar om?

a
<3
a
jossan
Ha en super härlig dag & ta hand om era nära och kära och tänk på dem extra mycket idag! ♥ 
Extra tankar till farmor & morfar som inte finns kvar hos mig längre, men inom mig. Jag älskar er!



Kom ihåg mig?