Blir så jävla aaaaaarg!

Fan vad irriterad jag är just nu, helt jävla sjukt hur jobbet kan med att skicka hem mig när de blev fel med antalet arbetande. Vi kom fram till att vi hade mindre gäster än vad som stod på pappret, det var endast 260 istället för 340 så vi var två anställda för mycket på plats... Då SJÄLVKLAR väljer de att skiicka hem mig eller Beata istället för att skicka hem någon av de andra som fan har jobbat varje jävla dag denna veckan. Blir så sjukt jävla sur, när det redan är dåligt om tider hur kan de då med att skicka hem oss som får minst tider? Så jävla dålig stil... De kunde heller inte med att skicka hem Tobbe för att han bor på Orust..?!?!? Vadå Orust jag bor ju för fan i Ucklum, det är ju typ ännu längre bort :o Ne, nu är jag fan riktitgt jävla förbannad.



Kom ihåg mig?