Fredag - time for bed!

Precis ätit upp maten jag längtat efter hela dagen. ♥ Det blev ostfylld och baconlindad kycklingfilé med sallad. Hur gott som helst verkligen! :D Nu blir det att packa klart inför tävlingen på hemmaplan imorgon och sedan bär det av mot sängen för att orka jobba imorgon också. Ska jobba på baden både lördag & söndag 05.00-12.00 + tävla på eftermiddagen båda dagarna, därför måste jag lägga mig tidigt så jag orkar prestera 100% både på jobbet och tävlingen. 

Som sagt arrangerar Stenungsunds Konståkningsklubb en a-tävling denna helgen. Kvantum cup är en öppen tävling för a-åkare i hela Sverige. DM avgörs för oss som tävlar inom Bohuslän, alltså Stenungsund, Uddevalla, lysekil och strömstad men jag har för mig att det bara är Stenungsund och Uddevalla som har åkare med! Både lördag och söndag kan man ta en sväng förbi ishallen och kolla på grymt bra konståkning! Så för alla intresserade hoppas jag vi ses - ha en bra fredagskväll i alla fall! :D Kram

k



Kom ihåg mig?