Färdigt korta!

Sådär ja, nu var korta avklarat för denna tävlingen & imorgon avslutar vi med långa runt ungefär samma tid som idag. Startade som sagt som nummer två i första startgruppen så jag hann inte knyta av skridskorna som jag brukar hinna efter uppvärmningen så jag var ganska nervös över att jag skulle hina få kramp i fötterna innan det var min tur - men som tur var slapp jag det idag & krampen uppkom inte fören efter jag hade åkt! (y) Korta gick bra, programmet gick ungefä som vanligt, om man kan säga så! Jag föll på salchowen men denna gången var den helt runt i alla fall, sedan stod jag axeln och gjorde resten som jag skulle. Lite snubbel i steget och lite långsamt här och var men koreografin blev hyfsat bra idag. Total poäng på 31,50 och en förnärvarande 9onde plats, det gör att jag startar som nummer 10 imorgon som då är fyra i andra startgruppen.

Fick övningskört hem också vilket gick bra, har även hunnit vara ute på promenad i 1½ timme med Sara & hundarna. Kom hem nu då det blir att laga mat, idag står Köttlimpa, sallad & brunsås på menyn vilket ska bli RIKTIGT gott eftersom mamma gör köttlimpa som ingen annan! ♥

<3
Ikväll blir det att bara ta det lugnt hemma, komma i säng tidigt och ladda för imorgon framför Melodifestivalen eller Gladiatorerna med mamma & Jonas. Ska bli härligt med en simpel kväll hemma! ♥ I nästa inlägg tänkte jag även förklara lite hur domarna dömer ens program! Så hoppas vi hörs senare, Kram!



Kom ihåg mig?