Dagens vill ha!

Jag har såå gått och förälskat mig i en bikini överdel från Victorias secret. ♥ Trosorna tycker jag inte alls om, men överdelen är ju fööör söt. Vad tycker ni? Den kostar $34 så det är ju ganska värt. Dock måste man beställa från internet så jag får betala frakt med, men det känns faktiskt värt om man får hem en sådan söt sak!

a

sv: vi har haft honom i 6 veckor! :)

jaha, tränar du mycket?

Fin bekini !

Sv: Nej det missade jag inte, riktigt dålig var den!

sv: fydå! ja, min förra katt som jag hade blev påkörd :/

Svar: Ja men eller hur! Tycker Jenny kunde ha varit kvar en vecka till istället så hon fick chansen att tänka på om hon ville bli modell, jag fattar verkligen inte att dom lät henne vara kvar!

Svar: Nej det vet jag inte :/

sv: tyvärr inte så länge alls! Han var bara 1 år.



Så tråkigt när det händer. :/

haha nej det har jag inte råd med ;)



sure, säg till när du lagt till mig :)

Vad snygg bikini :)

sv; det gjorde du rätt att unna dig :D

jo, jag mår vell bra :) själv?

sv: Nae! jag bor inte så nära vägen.. han hade nog bara otur antar jag :/

sv: Aah, brukar ofta baka cupcakes. Tycker det är jättekul, man kan göra det på så många olika sätt :)

följer dig med nu!

lyssnar på allt haha,sj? :)

- Jo egentligen gör jag det!

sv ; det är lite både och faktiskt :)

sv: Har inte boken här just nu men jag kan skicka det till dig nån dag :D

åh jag har så många :D

sv: Gått på en powewalk med pappa hämtat lillebror från dagis följt med för att hämta mamma från jobbet sen åkte vill till ett ställe med massa affärer mataffärer osv och mammas kompis jobbar i en gullig affär där så träffade mamma kompis döttrar jag inte sett på länge:) Hur ser din morgondag ut? :)

- Alltid godast!

ja, äntligen ;) Allt bra?

Vad bra att det är bra med dig! :)

Sv: detsamma!

allt bra? :)

Najssss! Hur länge?

jaa eller hur!

Jasså!:) Jo, eller det spelar ingen roll:) Nej, jag åt på resturang hehe:D

sv;

ja! jag gör jättegärna bloglovin byten :)

följer dig nu.

Thai, helt klart!:D Självdå?

Skulle vara super kul om du berättar vem som är din förebild (om du har någon) i mitt senaste inlägg! kram :)

Svar: Jaa :/

sv; Man tackar :) Fin blogg, sötnos.

Ska vi göra ett bloglovin byte?

jo det e bara bra :)

Följas via bloglovin eller länk-byte?

kram

Jag är också helt döförälskad i den! Så jävla fiiiiin!

Dock är det nog inte värt att beställa från USA. Frakt på hur mycket som helst och risk för tull :/

Fin :D

åh, älskar victorias secret!




Kom ihåg mig?