2 februari 2012!

Silken dag... och bättre kommer den inte bli dessutom! :/ Inte många minuter kvar förens jag, taw och julia ska redovisa vårt naturkunskapsarbetet om lungorna/andningen i skolan. Det är inte svårt eller så jag har bara ingen lust att göra det eftersom det är så himla tråkigt. Det enda bra är ju att man får det överstökat så man slipper tänka på det någon mer gång under veckan! ♥

Idag ställde jag alarmet på tjugo över sju, när hände det senast tro? Haha bussen går tjugo i så jag hade tjugo minuter på mig, men egentligen - duschar man & lägger fram kläder kvällen innan kan man faktiskt sova extra länge för det tar inte mer än 15 minuter för mig att göra mig i ordning. I morse när jag gick till bussen hade jag sådan lust att bara vända direkt i dörren, hoppa i OnePiecen och lägga mig i sängen under täcket hela dagen - fy fasen var kallt det var -10 grader lixom, skojjar Sverige med mig? Hur ska man klara sig? Nu sitter jag & Alice i biblioteket och har franska, sedan är det redovisning, lunch och historia sen slutar vi tidigt vilket som gör min dag. Idag serveras Stekt fisk med Remouladsås vilket är riktigt gott och i eftermiddag blir det träning och sedan måste jag förmodligen börja plugga på historian eftersom vi har prov nästa vecka och jag (dum som jag är) ägnat mestadels av de senaste 7 lektionerna med att kolla Gossip Girl. -.-



Kom ihåg mig?