Slutkörd...

Helt slut i hela kroppen efter det Vattengympa passet jag precis hade.... Svetten bara rann och mina armar & mage värkte från igår! Nu har vi precis kommit tillbaka från lunchen och inväntar nästa aktivitet i Mini Klubbsrummet genom att vila (vi har ju trots allt 11 timmar jobb kvar.. Hehe!

Kan ju berätta att igår helt klart var den roligaste kvällen av alla. Vi engagerade först att alla spelade Trombola (som bingo) och sedan var det dans och grym musik hela natten. Så kul här för verkligen ALLA dansar, hur fult det än är haha! Vi gjorde massvis med danser och gemenskapen var på topp. Så bra när vi håller igång hela tiden, då känner man inte av hur trött man egentligen är! (Y)

Mitt schema för idag har varit 09.30 morgongymnastik som mest består av stretchingsövningar. Sedan hade jag vattengymnastik klockan 12. Mitt nästa pass är ett GAG pass som är styrka/fys sedan har jag ett till Vattengympa pass klockan 16.30 följt av ännu ett stretchings pass! (Gött vig jag kommer vara när jag kommer hem). Klockan 19.30 står vi utanför restaurangerna och hälsar alla gäster smaklig måltid innan vi drar igång kvällens aktiviteter. Ser fram emot resten utav dagen, skall bli kul! Hoppas ni har det bra hemma. A dopo, ciao. <3

Ohhh! vad du verkar att trivas,kom ihåg att ta alla tillfällen att sova,så du inte går i väggen,det är många timmar du håller på.Har varit o ätit mat hos Margira idag,så magen står i fyrkant,var rädd om dig .kram mamse




Kom ihåg mig?