Rönnängs IK Damlag (y)

Idag var jag & Jacqueline i Tjörns ishall och hade vår första träning tillsammans med det "soon to be" Rönnängs damlag. Det var en riktigt rolig träning och jag längtar redan till nästa. Så roligt att äntligen få spela hockey igen, inser nu hur mycket jag saknat det. Lagsport är bland det bästa som finns! Tjejorna var f1 sköna med så denna säsongen kommer nog bli riktigt riktigt rolig. 
 
Det jobbiga med att ha spelat i Stingers innan är ju att man har helt fel utrustning haha. Fick i alla fall bytt ut mina svarta byxor mot röda, bara damaskerna som saknas nu, men det skall jag fixa tills nästa träning som verkar vara på fredag! (y)
 
Ps: Tack för lånet du U14 som blev offer ikväll. Lånade dina benskydd men jag lovar att de ligger i din back imorgon eftermiddag. De var till stor hjälp, tack ska du ha! :D



Kom ihåg mig?