Obiettivo Tropici

En aning svart att skriva med ett Italienskt tagentbord men jag hoppas ni forstar sa bra som mojligt! Tiden bara flyger forbi och idag ar det redan sista dagen i december, sista dagen pa detta aret och vi borjar smatt halsa 2013 valkommen. HAHAHHA maste beratta att min chef ar f1 tjock och lat hahaha sa var promenad varje morgon tar saaaahaaar mycket langre tid an vad den hade behovt ta, haha! Menmen det ar inte alltid latt, eller vad sager ni?
 
Igar slutade vi jobba vid 02.00 pa natten, eftersom vi satt med forberedelserna infor nyàr. Vi spenderade hela eftermiddagen och kvàllen i konferensrummet och dekorerade vàggarna och taket och stàllde iordning allting fòr imorgon. Gick hem med ett kakpaket och en cola med, haha skrattade sà jag dog fòr det sàg sjukt roligt ut nàr chefen gick med en cola under ena armen och ett 700 grams kakpaket under andra hahah. End of that story fòr sa fort vi kom hem slocknade jag och sov som en sten tills de hemska alarmet ringde imorse. Haha idag missade vi àven tàget (som vi tar efter halva vàgen) fòr att chefen var fòr làngsam menmen alltid skònt med morgonpromenader. Vi delade àven ut lunchbiljetter idag, eller mer reklam haha de fàr billigare mat och vi lockar kunder till hotellet. Efter frukost hade jag stretching och nu spenderas tiden fram till lunch i miniklubben med Anna-Lisa fòr vi fortsàtter med fòrberedelserna infòr nyàr. :) Ikvàll skall bli intressant att se hur det blir, men jag tror allt det kommer bli lyckat men jag hoppas pà ànnu mer lyckat àn alla andra kvàllar hihi hur det nu ska gà! ;) Ikvàll àr klàdsel elegant, sà skònt nàr det àr det och vi slipper strosa omkring i arbetsklàderna. Alltid kul att klà upp sig! 
 
Om jag inte uppdaterar innan klockan 00.00 inatt tànkte jag ònska er ett GRYMT GOTT NYTT AR och en god fortsàttning pa det nya àret. Ta hand om era nàra och kàra sà hòrs vi om ett tag! Over and out, ciao

Hej Elina, Följer givetvis din blogg och förstår att du har jätteroligt vilket glädjer mig mycket. Ha det fortsatt kul och välkommen hem när så dags. ÄLSKAR DIG ALLTID OAVSETT som du vet, PAPSI




Kom ihåg mig?