Nu är det nära avresedagen!

Åh, jag börjar känna spänningen inför resan nu, den känslan av fjäril i magen, när man inte riktigt vet vad som händer näst.♥ Jag är spänd och förväntansfull, det känns som att det kommer bli så himla roligt. Väskan är färdigpackad, står hemma i hallen och väntar på att resa iväg. Idag kommer mamma och hämtar mig i skolan, vi ska iväg och hälsa på min kusin och hans fru för att träffa deras några veckor gamla bebis, innan det bär iväg till pappa för att spendera natten där för att ha närmare till flygplatsen imorgon bitti. Detta ska bli så kul, jag vill åka direkt. Jag hade kunnat åka idag, men det tänkte ju inte jag på men men, imorgon vid denna tiden sitter jag på planet till Europas vackraste land där jag ska göra något jag inte gjort förr! 
Bilder från Sicilien i våras. 



Kom ihåg mig?