Lyckas uppdatera 13.37 två dagar irad!

Med denna rubriken känner jag mig faktiskt ganska elit, att jag lyckats börja skriva inlägget exakt 13.37 nu två dagar irad (bra för det kommer det bli 13.38 imorgon säkert). Haha uppdatering i bloggen innebär lunchrast från jobbet och vilostund som jag tänkte ägna mig till så fort jag skrivit klart.

Igår var en riktigt rolig dag, dels pga alla roliga aktiviteter jag fick göra och att jag fick beröm för det jag gjorde av gästerna som var med. Min boss kom och sa till mig att de var jättenöjda och tyckte jag var duktig, man blir ju så sjukt glad av sådant! <3 Det gjorde att min energi var på topp hela kvällen. Efter babydansen (som är den populäraste aktiviteten på hotellet) både för barn och vuxna hade vi musikquiz. Quizet var på kända låtar, filmmusik, tecknat & random som blev riktigt lyckat. :) Efter det var det dans hela kvällen igen.

Det börjar bli lite jobbigt att uppdatera på svenska nu när jag kommit in i engelsk/italiensk bubblan haha jag både tänker och räknar på engelska nu.. Blir konstigt när jag kommer på mig själv haha. Igår vid lunchen skrattade jag så mycket jag inte skrattat på länge. Badvakten berättade något på Italiensk som jag inte fattade så var tredje sekund när han berättade skrattade han & han har helt seriöst det roligaste skrattet jag någonsin hört så hur mycket jag än höll mig brast det efter ett tag hahahaha.

Hittills idag har jag haft två pass, ett stretching klockan 09.30 och ett vattengympa "agua gym" som var riktigt kul. Men hur jobbigt gårdagens pass än var var idag SÅÅÅHÄR mycket jobbigare. Men det var helt grymt kul! Ne nu är det dags för min pn, så jag orkar fortsätta jobba sen och orkar med denna kvällen med. Arrividetchi (stavning?!) Ciao

SÄG HEJ TILL BLUTTO, hotellets underbara maskot! ^^

Du verkar ha fullt upp verkligen! Hoppas du har det roligt! Ta hand om dig vännen <3 ps släng iväg ett sms på whatsapp om du har lust! Kram

Hej hjärtat!!inte förvånad alls att du får beröm,vet att du ger gärnet.Bra att du vilar när du kan,kram mamse.




Kom ihåg mig?