Luciatåg 12/12/12


Satte mig precis tillrätta i klassrummet efter att alla sista-årselever kollat skolans Luciatåg. Det var ganska kort iår, vilket var skönt men tydligen var det för att det är för varmt för Lucian att ha brinnande ljus i en längre tid. Hehe f1 besviken blev jag för att det INTE fanns några pepparkakor i luciatåget....... Hade varit najs med ett tåg av bara pepparkakor (y) Ingen har väl missat att det är 12e december 2012 idag också (alltså 12/12/12) men det uppdateras ju hela tiden på både Facebook och nyheterna så har man missat det är man ju inte riktit med i svängarna hihi. 

Idag efter skolan ska jag, Cornelia, Fanny och Josefine i konståkningen åka in till Göteborg tillsammans med våra konståkningstränare för att gå på "Jul på Liseberg" och kolla på Arvid när han åker is showen där också. Brända mandlar är också ett måste när man är där så det är det första jag skall investera i, jiho! 




Kom ihåg mig?