Ingen koll på dagarna...

Bara för att jag sa som jag sa med klockan igår prickade jag ju inte in 13.37 idag utan 14.48, men det funkar väl lika bra eller vd säger ni? Haha.

Kom på mig själv idag att jag inte har någon som helst koll på dagarna. Vilken dag det är eller någonting haha. När man jobbar varje dag är varje dag fredag haha så egentligen spelar det ju ingen roll men ändå, haha! ;)

Igår kväll var en riktig kul kväll, under animation aktiviteterna hade vi karaoke kväll. Alla som ville fick sjunga och det blev allt från roligt, kaos och till bra och grymt. Riktigt roligt när folk bjuder på sig själva och sjunger bara för att de tycker det är roligt! :) Efter karaoken var det full rulle med dans resten av kvällen + att vi fick skjuts hem till där vi bor så vi slapp gå hem (2,5 km) klockan 01.00 på natten i kylan, det uppskattades så att säga! ;) Vi har GRYMMASTE gruppdansen till "Gangnam Style" & jag skojar inte för den är verkligen bäst, kan aldrig låta bli att skratta när vi gör den och ingen kan låta bli att kolla likaså haha. "Agency" låten (Obiettivo Tropici) är också extra kul att göra hehe eftersom jag alltid velat ha anledning att dansa till den låten eftersom det är entertainersen som dansar just den! (y) Idag fick vi en tråkig nyhet dock då två stycken i gänget skall lämna oss för att åka hem till något problem.. :( Vi som har blivit en så sjukt bra grupp måste splittras :/ Men vi välkomnar de två nya ersättarna glatt, de är nog super bra dem med och sånt här måste man ju trots allt vara beredd på.

Istället för morgongympan och vattengympan idag fick jag åka med gästerna med Folgarias lilla gul/blåa tåg (Sverigetåget som jag kallar det) till det lilla centrum som finns här. Vi gick runt där i 1,5 timmar och kollade innan vi begav oss hem igen med Sverigetåget! Resten av tiden har jag spenderat i MiniCluben med Anna-Lisa, målat och lekt med barnen. :D Nu har vi precis ätit lunch och fick den tyska efterrätten Äppelstrude till efterrätt, första gången jag fick SMAKAT på den & den var faktiskt helt okej. Nu är det snart slut på vilotime och jag hoppas jag får ansvaret för GAG nu vid halv fyra och kanske även vattengympan om jag har tur. Dock vaknade jag med sjukaste träningsvärken imorse efter 5 pass igår.. Magen, rumpen, vaderna, armarna och ryggen värker jaooo... Men det ska nog gå att träna lite till. Ikväll vet jag inte riktigt vad som står på schemat men det får jag nog reda på snart, vad de än blir blir det nog riktigt roligt. Hoppas ni har det bra hemmaaaaa! Tänkte i alla fall bara skriva att jag har det grymt & att alla barnen här är så himla söta hihi! Kram på er.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_50dda303e087c35cc1bf37e8.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_50dda303e087c35cc1bf37e8.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_50dda35f9606ee5a72d5b656.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_50dda367ddf2b32cdd008a09.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_50dda377e087c35ca2d15b29.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_50dda37b9606ee5a7de5578c.jpg" class="image">

bye bye elina this was the most wonderful week of my life with you soon

alessio <3




Kom ihåg mig?