Best job ever

JAG ÄLSKAR DETTA! Helt sjukt vad jag trivs, detta är så himla roligt! Nu har jag lunchrast, fick 30 minuters rast innan vi skall äta lunch haha och släppa in gästerna i matsalen så passade på att blogga nu istället eftersom jag bara har 15 minuter av internetet kvar så gör jag det när jag har tillgång till datan för att ta till vara på minutrarna så gott jag kan! :) Idag är första dagen med den nya chefen och den nya kollegan (animatoren) heh, så lättad blev jag när de kunde prata engelska, så gruppen känns faktiskt redan bra. Eftersom de kom igår eftermiddag blev det en ordentligt sen kväll så vi var ute till klockan 03. Tog emot lite att gå upp 07.30 imorse om man säger så. Men det är viktigt att vi är med på dessa utekvällar och visar upp oss för de högre cheferna inom arbetet så de vet vilka vi är och inte bara stannar hemma och gömmer oss. Kontakter är som sagt VÄLDIGT viktigt! :D 
 
 
Igår var också en riktigt bra och lyckad dag. Alla aktiviteter gick bra under dagen och kvällen bestod utav dans och maskot framträdanden. Senare spelade jag kort med barnen innan vi sa godnatt och gick till "pubben" neranför hotellet för att träffa de andra animatorerna! :D Kan ju berätta att vi BARA druckit vatten nu i 1½ vecka så igår köpte vi cola och drack till maten och cola har aldrig varit så gott någonsin vill jag lova hahah! :D En tjej i restaurangen tyckte synd om oss att vi alltid fick vatten så hon gick och köpte en 2 liters cola till oss, haha så söt! :) 
 
Idag på morgonen delade vi ut restaurang blad utanför liftarna och runt hotellet och skidområdet och sa hejdå till många gäster som drog sig hemåt efter att de varit här en vecka. Så sjukt hur tiden går så fort och jag redan varit här mer än 1 vecka. Idag kommer det komma över 200 nya gäster så det ser vi fram emot, alltid spännande med nya ansikten! Samtidigt som det är tråkigt att säga hejdå till de man lärt känna här.. :/ Men sånt är livet, och sånt är detta jobbet. Det kommer nya hela tiden och folk lämnar hotellen hela tiden så det är väl bara att börja vänja sig. Nu snart blir det lunch och sedan skall vi hälsa de nya gästerna välkomna och ikväll kommer vår chef hålla i ett presentations möte/ intruducera oss och hotellets aktiviteter. Vi hörs senare, ciao! ♥
 
Känns även skönt att jag till 99% har jobb inom entertainment i sommar, yey! (y)



Kom ihåg mig?