Årets första julbord!

Ikväll skall jag på årets första julbord på Stenungsbaden, med Willys. Skall bli gott att få mumsa lite på julmat, har inte ätit någon julmat än så det skall bli gott. Men mest förväntansfull är jag över gottebordet, det är ju det godaste med julmaten (för dem som inte inte äter sill och sånt äckligt). Haha julmat för mig är typ köttbullar, korv, tunnbröd och desserter) haha. Men innan julbordet, bär det av till Scandinavium för att kolla på när Frölunda krossar Luleå, med mamma och hennes kille med söner. 
 
Första gången jag lägger ut "dagens outfit" haha så varsågoda. 
Det är toppen jag beställde hem från www.asos.se här om veckan, preimäranvändning nu då alltså! (y)
 
 Ikväll efter julbordet blir det förmodligen utgång i stan med Clara, om jag orkar då förståss. Ha en bra kväll ni fina. Ta hand om er! Puss 



Kom ihåg mig?