Underbara fredag!

FRIHETEN - att sluta tidigt på en fredag känns näst intill att man har en extra ledig dag. Att varje helg blir en långhelg, med tre dagar istället för två vet jag ingen som skulle tacka nej till. ♥
 
 
Varför känns just fredag så speciell, varför är just fredag den dagen de flesta längtar till.. Framför allt för de som jobbar och går i skolan är fredag en dag man ofta ser fram emot. Helgen känns så mysig på något sätt, tycker i alla fall jag. Känslan med fredag, hur alla människor lyser upp så fort det är fredag, förmodligen är de det som gör dagen sådäär lite extra speciell! - Just a thought! 
 
Känns som att denna dag kommer gå väldigt fort, eftersom skolan slutar om två timmar sedan skall jag och mamma fixa skolmaterial på torget innan jag skall hem, käka och ta mig in till träningen. Kvällen spenderas med konståkningsgänget, vi skall vi även ha spel och tacokväll. Finns inget bättre än att umgås med de vänner man trivs med bäst. Idag hoppas jag även på att träningen går bättre än igår, men det är bara att köra gärnet! Hoppas ni får en fin dag, kramisar! :D



Kom ihåg mig?