Long time, no seen!

Hej alla glada. Nu när jag äntligen ligger hemma i soffan och degar som en riktig soffpotatis efter en fartfylld och aktiv dag med jobbande och tränande så kan jag ta tillfället i akt och berätta att jag faktiskt saknar bloggandet och önskar jag hade mer tid över till att faktiskt blogga. Men jag tänkte i alla fall hinna med att skriva någonting kort idag.

Det är helt sjukt men det är faktiskt sant att sommarlovet börjar gå mot sitt slut, trots att det knappt känts som det ens börjat. Om knappt 10 dagar börjar ett nytt läsår i skolan då jag faktiskt börjar mitt sista år på gymnasiet, att tiden går så fort. På söndag gör jag min sista arbetsdag på Willys för denna sommaren, vilket faktiskt känns tråkigt men jag kommer förmodligen tillbaka dit innan jag hunnit sluta. Idag gjordes även sista timmarnas träning för Stenungsundslägret 2012 då tre veckor swischade förbi väldans fort. Första veckan på lägret tränade ja 08-12 sedan jobb 12-18 och de två senaste veckorna har jag istället jobbat 06-14 och tränat 14-19 vilket jag kan berätta har tagit på krafterna och är en utav de största anledningarna till att bloggen lagts åt sidan men nu när skolan börjar kommer jag förmodligen ha mycket dötid på lektionerna som kommer spenderas framför bloggen, det lovar jag er! :D  OCH ... Eftersom jag precis ställt alarmet på 05.20 redo för en arbetsdag imorgon också måste jag tyvärr släcka ner datorn och krypa till kojs. Vi hörs framöver! Kram
 



Kom ihåg mig?