Dagen vi länge väntat på närmar sig!

JAG ÄR SÅ GLAD, SÅ SJUKT GLAD SAMTIDIGT SOM JAG ÄR SPÄND OCH LITE NERVÖS. KÄNSLAN I MAGEN ÄR UNDERBAR FÖR JAG HAR ALDRIG KÄNNT MIG SÅ HÄR I HELA MITT LIV. ♥ Äntligen är det dags, äntligen säger jag bara. Ja, jag tänkte bara uppdatera här genom att säga att det jag väntat på ungefär hela året äntligen börjar närma sig. :D Det är nämligen mindre än 10 TIMMAR kvar till jag & min andra hälft tar oss ut i Europa! Vårat livs äventyr börjar snart och jag ser verkligen fram emot till att göra denna resa till den bästa någonsin. Vägen hit har varit väldigt lång men nu känns det ännu bättre att vi klarat oss ända hit, än är vi inte framme vid vårt mål men vi är riktigt jävla nära, så nära som vi är nu har vi aldrig kommit! 
 
Imorgon bitti vid klockan 07.00 lyfter vårt plan till ett utav Europas absolut finaste länder, Italien. Min andra gång för i år, men denna gången känns det riktigt mycket mer som att det kommer bli ett äventyr. Jag och min bästa vän beger oss ut i världen, till vackra syditalien för en veckas semester nu sådär innan skolan börjar. En vecka med all inclusive, god italiensk mat, glass, människor, äventyr, utflykter, vackra städer och så mycket mer. Så ni som befinner er i Sverige. Ha så kul de första dagarna i skolan hihi, vi tänker nämnligen inte komma dit mohaha! ^^ Vi har gratis wi-fi på hotellet så förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera här lite under tiden, om jag har tid för det då förståss! Ta hand om er. Kram ♥
 
 
Åh detta skall bli så kul. Frågan är ju hur mycket sömn vi kommer få inatt, haha förmodligen ingenting men vad gör det?



Kom ihåg mig?