Ännu en vecka som svichat förbi...

Så härligt att det äntligen är torsdag, endast en skoldag kvar (kan inte ens kalla den det eftersom dagen endast består av två lektoioner) utan 2 timmar! Kvart över slutar historian som jag sitter på nu och sedan har vi bara en lektion kvar för dagen sedan är det 2 lektioner imorgon och sedan HEEEELG! Denna veckan har verkligen gått fort, nästan lite läskigt fort eftersom det samtidigt känns som jag inte hunnit med att göra särskilt mycket men vad gör det? Jag är i allafall ledig hela helgen, vilket är riktigt skönt. Varken jobb eller träning så det skall bannemig bli en riktig slapparhelg då jag enbart skall umgås med mina underbara vänner. 
 
Sofia, jag och Clara skall umgås! Vi kan knappt tro att det är sant att vi faktiskt har prickat in en dag som ALLA TRE KAN!?!? Det är helt otroligt att vi skall kunna umgås, skall bli riktigt kul! Nu slutar lektionen, så nu blire lunch sedan in till Göteborg med Clara för att åka med henne när hon skall hämta sin upphittade (föredetta snodda) väska! Snacka om att hon är överlycklig då hon får tillbaka sin älskade väska! Efter stan blire träning och ikväll blir det plugg inför läxförhöret i spanska imorgon bitti. Vi hörs säkert ikväll, brukar hamna här när jag skall plugga glosor.. på internet.. hehe! Ciao ♥
 
Slänger in en bild från midsommar, drömmer mig tillbaka till värmen och allt som kommer till! 



Kom ihåg mig?