Tomhetsfrulle....


Kan ju berätta om min hemska kväll/natt i lördags nu när jag inte har något sådär JÄTTE intressant att skriva om! I bilen på väg hem från 60-års festen började jag må riktigt illa & precis efter jag kom innanför dörren vände sig magen ut och in... Natten var riktigt obehaglig då jag genast trodde det var magsjuka då en i konståkningen blev magsjuk under uppvisningen & en unge spydde på läktaren på torsdagen! Men på morgonen dagen efter var det helt bra igen, som tur var! Så jag blev förmodligen "bara" matförgiftad.. :/ Eftersom jag var med och serverade på kalaset fick vi ta med överbliven mat hem, jag tog med skinka! Som jag glömde av på kvällen beroende av magen så vi gav den till hunden dagen efter.. Som senare under rastningen kräktes ett antal gånger.. Så tack så mycket skinkan för att du var dålig och gjorde mig sjuk .......... Hehe

Så till bilden: eftersom jag inte hade någon matlust på morgonen efter fick luchen bli några jordgubbar! (y) Det var gott iallafall!

ha en bra dag!:)

Hej!



Kika gärna in på min blogg. Där skriver jag om mitt liv som småstads tjej med drömmen om att flytta till pojkvännen som bor i Alanya.



I bloggen skriver jag även om min egen konst och samt om mode- och tränings inspiration!

KRAM

Usch då! Spy om är så äääääckligt! tur att du blev bra snabbt igen :)

ha en fin måndag :)

Usch, lät inte alls kul att bli matförgiftad! :(




Kom ihåg mig?