Sagor på is 2012 - Lejonkungen

Här kommer en video från öppningsnumret på vår årliga isshow "Sagor på is".
Jag åker solo till Lejonkungen med massvis med underbara dansare runt omkring mig! Hoppas ni gillar det. Ni som missade showen missade faktiskt något måste jag tyvärr meddela, det blev en succé! :D

läckert!

Det där ser toppen ut, konståkning är verkligen häftigt!

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

Åh vad duktig du är!! Vad roligt att showen blev lyckad, härligt :D

Åh vad duktig du är! Ångrar att jag inte gick :/ När jag hörde att oskar skulle gå tänkte jag att jag skulle åkt med men kom försent så han hade redan åkt :/ Men kul att det blev lyckat :D

SV: ungefär en eller två per år :) Jätte fin video. Allt bra? :)

vad tycks om min nya design? :)




Kom ihåg mig?