LYCKLIG CHEY!

yey
Vilken lättnad, så härligt att äntligen slippa fundera över jobb. Nu är sommarjobbet fixat och hela sommaren fullbokad med jobb. Ska bli skönt att tjäna lite pengar så jag kan resa snart igen, har så många olika länder jag vill besöka och så mycket jag vill göra! :D Sökte i höstas till Willys och nu äåntligen är det helt klart att jag fick det! :) Jag pratade med butikschefen på Willys igår och han sa att han såg fram emot att jag skulle börja, att mitt CV var bra och massa. Jättekul att höra, kul att just jag fick jobbet när så himla många andra också sökt! Hoppas jag får fortsätta jobba i höst och så sedan, så man då får helgjobb och jobb på loven! Lite segt att jag skall jobba bort "mitt livs sista sommarlov" men vad gör man inte för pengar. Peace

Hur går det för er? Några sommarjobb fixade? Eller tar ni vara på sommarlovet?



Kom ihåg mig?