Jag har världens bästa vänner!


Jag är så glad över att jag har sådana grymma vänner. :) Fick ett påskägg igår av Cornelia & idag kom Fanny med en super fin bild hon målat på datorn till mig. Jeanette, Michelle o alla goa i skolan har önskat trevlig resa o allt. Ni är bäst!

Nu kom jag precis hem från att varit och käkat middag på Ti amo med Oskar & Fannii. Om mindre än 8 minuter lämnar jag och mamma Ucklum för 15 dagar framåt! Dags att bege sig till Landvetter nu. Ikväll klockan halv nio lyfter planet till paradiset Thailand. Har med datorn så vi hörs under tiden! Men från och med nu tills imorgon kommer jag inte ha tillgång till något internet men jag hör av mig när jag kommit fram! :) Ha det grymt hemma i Sverige, hoppas ni inte får snö på torsdag som vädernissarna säger! Jag kommer sakna er här hemma, kram!




Kom ihåg mig?