Spa och myssöndag med Fannii! :D

Idag var vilodagen som verkligen var behövlig. Eftersom träningen var inställd idag p.g.a tävling så åkte jag och Fannii in och tränade lite på allmänhetensåkning. Det är svårt att vara ifrån isen mer än två dagar i rad så vi kände för att åka in och träna lite! :D Efter träningen tog vi bussen till Stenungsbaden och lade oss i spat. Inget går upp emot att bara sitta i den varma utomhus jazzucin och inte göra någonting alls. Efter några timmar avkopplande var vi med på ett Body Ball Blast pass med Mark (den personliga tränaren). Det är nästan som ett gympass fast man använder sig av Pilates boll genom allt. Det var faktiskt riktigt kul men JOBBIGT! Efter träningen hann vi spa:a i några timmar till. Vi låg kvar ända till 20.00! Riktigt riktigt mysig dag! :D
Nu gjorde jag mig lite förtjänt mumsig kvällsmat. Var sugen på något gott så jag stekte äppleskivor med kanel & kokos! :D Det ser kanske inte så gott ut, men jag lovar! Det är RIKTIGT gott när man är sugen på något gott innan man går och lägger sig även VÄLDIGT lätt och går snabbt att göra.

Gör såhär:
Skiva äpplet i såpas stora bitar du vill ha
Stek dem i smör, häll på kanel och strö över kokos och blanda, KLART! :D

Serveras med ett glas mjölk, det är pricken över i:et.
Mums
Imorgon börjar konståkningslägret i Uddevalla och håller på ända tills på Onsdag. Tre timmars is per dag och en timmes fys! Det ska bli kul. Sedan på kvällen blir det förmodligen Tacoskväll hos Jacqueline med alla underbara konståkningskompisar! :D

Roliga mat-tips du skriver! Detta måste jag testa :)

Åh du har äntligen testat mitt äppel-kvällsmål... ERKÄNN DET ÄR GOTT!?!?!?!?! :D:D:D hah, så tror kommentaren över att det är du som hittat på detta utomordentligt underbart goda recept... ;)




Kom ihåg mig?