Höstlovs läger i Uddevalla! :)

Måndag, tisdag och onsdag denna veckan är det Konståkningsläger i Uddevalla. Dagen började med att både jag och Jimmy försov oss så han hämtade inte mig förens 09.35 imorse när han egentligen skulle kommit förbi vid 9.10. Menmen jag blev klar på mindre än 5 minuter så det gjorde ju inget, dock fick jag stressa i mig frukosten på mindra än 5 minuter när jag tillslut insåg att jag var såpas snabb att jag inte hade behövt att stressa ens.. :/
Tur att mamma gick in en extra gång för jag hade ingen aning om att jag hade somnat om efter alarmet ringde ^^ Snäll mamma som jag har som även sprang upp och kokade ägg till mig så jag fick mig en god smörgår med ägg och kaviar. :D Eftersom jag hade så bråttom i morse hann jag inte heller ta en bild på min frukost så det får bli en google bild, förlåt ska aldrig hända igen.
Om ni inte vet vad ni ska göra till frukost rekomenderar jag verkligen att ni fixar en eller två mackor med ägg och kaviar eftersom då får ni i er allt ni behöver på morgonen för att ni ska stå er länge. Ni får i er kolhydrater från brödet, och sedan protein och bra fett från ägget. Om ni vill göra det extra gott så steker ni även mackan i smör tills den får lite färg på båda sidorna. Det blir hur gott som helst, MYCKET godare än att bara sätta ner brödet i rosten. ^^ Jag drack även ett glas mjölk för det är också super bra på morgonen :) Men för dem som inte gillar mjölk kan man ju dricka t.ex. juice, smoothie, proviva, vatten eller något annat mumsigt. :D
macka
Vi hann ändå i tid och tränade vårat första ispass vid 10.30 - 11.15 sedan var det fys från 11.30 - 12.15! Nu har vi precis ätit Spagetti och Köttfärssås och vi har även paus ända tills klockan 15.15 och den kvalitéetstiden spenderar vi med internet i Jimmys bil nere på parkeringen eftersom denna delen av Uddevalla inte har något annat att erbjuda, haha!
finisar
Här sitter vi och hänger! Jag, Fanni, Josefine och Jimmy! <3



Kom ihåg mig?