Dagens längtan ---> KVÄLLSMAT!

Åh nu är jag verkligen heeeeelt slut i kroppen efter att ha tränat konstant, hela dagen. Det blev 3 timmar ispass idag och en timmes fys. Det känns så bra när man verkligen tränat slut sig och bara längtar tills att få lägga sig i sängen & kolla Gossip Girl! Träningarna gick verkligen jättebra idag och det är en sådan lättnad när det går bra för det gör både en själv, alla runt omkring en och ens tränare på gott humös. Stämningen blir bättre och alla tränar verkligen bättre. Nu blir det kvällsmat och det som står på schemat är fil och flingor! :)

Nu ställs den eviga frågan; Finns det något godare än kvällsmat? Förmodlien INTE..
Jag hittade ett par nya flingor sist jag handlade, som jag inte lagt märke till innan. De heter Paulins SUPERFLINGOR med dinkel och kanel, riktigt goda för att vara snäppet "nyttigare". De innehåller endast 19g kolhydrater per portion, har inget tillsatt socker och består även av 78% fullkorn och 8% fibrer. Det brukar alltid vara så att de är smaklösa och äckliga.. bara för att de är fibrer och utan socker men dessa flingor är faktiskt helt okej. Så för er som är intresserade av lite nyttigare och hälsosammare flingor så rekomenderar jag dessa. De finns även med tranbärsbitar för den som vill ha lite mer än bara flingorna i. Men vill man piffa till det lite extra för sig själv kan man ju lägga i lite blandade bär som t.ex. hallon, björnbär, jordgubbar, kiwi eller blåbär. Men då får man inte glömma att toppa med kokos. För det är ett måste över bär! <3 Så min kvällsmat bestod utav jordubbsfil, Paulins flingor, russin och kokos! Det blev super mumsigt! :D
Flingor
Imorgon blir det att gå upp lika tidigt för ännu en dag i Fridhemshallen i Uddevalla. Schemat kommer se ut likadant som idag så det ser jag fram emot. Dock har vi två LÅÅÅNGA pauser som kunde skippats för att istället träna 3 timmar i rad så man kommer hem någongång. Det är lite segt att vara borta från 10 på morgonen till 19 på kvällen. Fast känslan när man väl kommer hem är ju underbar.. så det är ju nästan värt? Eller.. !?! :D Vi hörs imorgon, sleep tight! <3



Kom ihåg mig?