Dagen man önska varje dag var som!

Imorse hämtade Josefine upp mig hemma, sedan åkte jag, hon och Fannii in till Stenungsbaden och åt frukost. :D Eftersom hotellfrukost är det ABSOLUT bästa som finns så satt vi där länge och bara njöt och proppade i oss massa god mat så vi blev mätta och belåtna. ♥

1

2

3

Efter frukosten åkte vi till Stationen och tog bussen in till Göteborg. Vi gick runt och kollade i affärer och bara mös i några timmar. Kollade på NK, OnePiece affären, Lagerhaus, Accesoaries och lite annat smått och gott! Vi gick även till Järntorget för att kolla runt på Haga Nygata eftersom den gatan är så mysig. Våran tränare hade även rekommenderat ett super mysigt café med super god kladdkaka som vi var tvungna att besöka! Cafét heter Frid och Fröjd och låg på Tredje långgatan, precis på hörnet, bredvid en ekologisk frisörssalong. Min tränare hade SÅ rätt, den kladdkakan jag åt idag var den absolut GODASTE (med grädde såklart) jag ätit i hela mitt liv. :) Jag brukar oftast tycka bäst om när kladdkakan inte är jättekladdig men denna var annorlunda. Den var helt perfekt kladdig och smakade fantastiskt!! Fannii drack även Passion & Mango Thé som hon tyckte var super gott. Dock gillar inte jag Thé eftersom det har så lite smak så jag drack vatten till istället. Nästa gång ni åker till Göteborg rekommenderar jag verkligen att ni åker till Frid & Fröjd Café, ni kommer INTE ångra er, jag lovar.

5
Glada & fina cheyer i Haga! ♥

6

7

8
Inne på det mysiga caféet: Ni är bäst <3

10

9mums

Efter vi fikat i flera timmar tog vi spårvagnen tillbaka till centralen och därifrån tog vi bussen hem igen. :) Vi åkte sedan direkt upp till ishallen eftersom vi hade träning idag från 15-18! Träningen gick bra, dock var jag väldigt trött i kroppen den sista timmen så det sista på träningen blev ganska slappt.

Efter träningen hämtade Michelle och Kenny mig vid ishallen, vi åkte till Kvantum och handlade Tacostillbehör eftersom det är Tacoskväll idag! :) Jag, Kenny, Michelle och Jacqueline har nu ätit tacos som är den godaste maten i världen. Nu kollar vi på en jätteläskig skräckfilm, jag låtsas som jag inte är rädd och gömmer mig bakom bloggen. Men snart kissar jag ner mig, jag skojjar inte! :O

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag & tycker min dagstur intressant! Vi hörs imorgon, kram <3



Kom ihåg mig?