TRÄNING MER TRÄNING MEST TRÄNING! ♥

Nu är jag hemma från Uddevalla & idag var det sista dagen på "lägret" som varit nu sen i måndags. Jag är lika slut i kroppen idag, som alla andra dagar men det känns så bra eftersom det är bevis på att jag faktiskt ansträngt mig och resultatet utav att tränat hela dagen kommer (kanske inte synas) men åtminstone kännas imorgon. ;) Det är helt sjukt hur bra man kan må utav träning och gött det är efter man tränat, när man känner att man presterat bra och faktiskt rört på sig, gjort något vättigt med andra ord. Även hur kul det är att umgås alla runt omkring träningen eftersom är så goa och det gör så man trivs som fisken i vattnet & bara vill träna mer och mer och mer hela tiden.
Dagen började med ett steg pass på morgonen, därefter hade vi lägrets jobbigaste/mest avancerade fyspass; därav; styrka hehe :D Vi fick göra allt från tåhävningar, sit-ups och kissande hunden till rygglyft och plankan. Det var iallafall ett styrke pass på 50 minuter som faktiskt var väldigt behövligt eftersom jag inte insåg förens idag att det var ganska länge sedan jag körde det sist (om man bortser från Body Ball Blasten jag & fannii var med på på Stenungsbaden i söndags) :D ♥
2 nov
fys
Stretchning. (som ni ser är inte Sandra särskillt smidig och vig) haha men vi tkr om henne endå! ♥
fys
Efter fysen var det lunch och idag serverades det köttbullar och makaroner, men eftersom jag inte äter makaroner fick jag lite köttfärssås istället med men dock var inte det särskillt gott så jag åt inte så mycket av det.. men eftersom mat är såpas viktigt så fick det bli några fler köttbullar istället hihi. Ett måste till köttbullar, om man inte får brunsås till är Heinz ketchup (INTE felix, europshopper eller andra skitmärken). Utan Heinz hade jag inte klarat mig, men som tur var visste jag att det skulle bli köttbullar idag så jag, konstig som jag är, tog faktiskt med min egen ketchup hihi ^^ 

Det var ganska dåligt att det knappt fanns några grönsaker till maten. Det fanns varken sallad, tomater, lök eller något sånt, utan det var bara morötter igår och gurka idag. Det räcker inte riktigt tycker inte jag, dels eftersom jag väljer bort makaronerna och det bidrar till att det blir ganska lite mat utan sallad, så till nästa gång VILL JAG GÄÄÄÄRNA HA SALLLAAD! :D ♥
mat
Vill även passa på att gratulera Isabelle och Annie som stod deras första Axel idag! För er som inte förstår så är det ett konståknings hopp som är det första "lite svårare" hoppet. Roligt för er att ni äntligen stod det :) Det blir nog en ljus framtid för Stekk om ni fortsätter såhär! ♥
fys
Nej, nu ska jag inte sitta här och hänga utan göra något vättigt.. Kanske borde plugga lite spanska eftersom vi har prov på fredag efter lovet. Det är inte alltid jag är ute i god tid med pluggandet så varför inte vara det nu?! :D Har ju även möjlighet till det nu eftersom NÅGON GRÄSKLIPPARBIL SOM KÖRT UTANFÖR VÅRAT HUS HAR KLIPPT AV HELA OMRÅDETS BREDBANDSKABEL :OO Det gör att vi varken kunnat se på TV, haft tillgång till internet, eller någon fungerade hemtelefon i över en vecka nu... Det ska ju även behöva ta över 8 dagar att få hem en såndär "teliatant" eller vad de nu är som ska fixa det åt oss igen... Fast jag får ändå nästan tacka för att de hjälper mig med skolarbetet... Haha ^^

Vi hörs imorgon, kram <3

Aw, isabelle går i gymnastik också! :)

Sv: Åh Vad kul att du kommenterade matilda! :) Jag saknar dig!

Ja, jag såg igår att isabelle hade en GF atletica träningsoverall på sig hihi! :) <3

du e verkligen sämst elina :(




Kom ihåg mig?