Let's have some fun!

Dagen är snart över, min lediga dag, årets enda studiedag är snart över.. Imorgon är det dags för skolaaaa igen! Det är riktigt skönt att jag inte börjar förens klockan 10 imorgon, sovmorgon känns bra! Slutar även klockan 13 eftersom vi bara har två lektioner så jag ska ju verkligen inte klaga. :D ♥

Pappa och Jonas hade köpt med sig Kamben hem, som vi precis ätit. Det var riktigt behövligt och gott eftersom jag bara fått i mig 2 ägg och lite nyponsoppa idag eftersom jag haft ont i magen. :/ Nu sitter jag och känner mig vuxen eftersom jag kollar på nyheterna, men det är faktiskt ganska roligt hehe. Men jag kollar ju bara för att jag inväntar veckans bästa program. Det är inte långt kvar tills mitt favorit vardags favorit program börjar. Favorit programmet är SÅKLART; Halv åtta hos mig. Jag hade lätt velat vara med i det för det verkar så mysigt att bara åka till 3 randoms och äta så som de gör. Programledaren är ju även störtskön & utan han hade de inte alls varit lika bra, haha! :D
Kamben
Kamben måste även ätas DRÄNKTA i grillkrydda. Hihi! :D Det är ett måste. (y)



Kom ihåg mig?