Långhelg - Check!

Det känns så underbart att vi har långhelg nu. Slutade skolan tidigt.. eller ah, hyffsat tidigt är väl klockan 14! Nu är det ledigt resten av dagen, lördag, söndag och sen har vi studiedag på måndag, så undebart! :D Ska bli skönt nu, så man hinner att göra annat än bara gå i skolan! ♥

Idag var skolan ganska lugn, franskan var seg, sen gjorde jag & Alice redovisning i svenskan, åt tacos till lunch och sen hade jag spanska. Det jobbigaste av allt i skolan idag var att ALLA snackade om de här jävla 11-11-11 kl 11.11! Hörde de flesta snacka om de överallt. Big deal? NEJ! Blev så sjukt irriterad på alla som höll på haha! Idag hade vi spanska provet jag pluggat för hela veckan och det gick väldigt bra. Det jobbiga är dock att jag hade pluggat på hur mycket som helst och inte ens hälften kom med på provet.... som alltid :/ Menmen..de är väl bara positivt och lärorikt för mig eftersom jag har ju lärt mig maaasssa extra spanska och klarade provet galant så varför ska jag börja klaga. Men de e lite jobbigt när man verkligen kämpat och suttit och pluggat när man inte fåår visa vad man går för, hehe!
skolan
Jag & Alice i skolan. ♥

Nu kom jag precis innanför dörren @ home, skönt att komma in i värmen för idag var det verkligen riktigt kallt. De håller på att bygga om och renovera A-plan på skolan (där jag såklart ska ha mitt skåp) så det drar och är kallt överallt. I vinter kommer säkert alla behöva gå runt med overaller, jackor, halsduk, mössa och vantar i skolan, lovar! :O Idag höll jag även på att glömma gå av bussen för att jag var så inne i min mobil.. Det hade ju varit ganska jobbigt om jag hade märkt efter att vi kört förbi min hållplats att jag skulle av, men som tur var skulle andra av på samma ställe så jag hann hoppa av iallafall. (y)
Vad jag ens skulle hem och göra vet jag inte riktigt.. eller ah hämta träningskläderna såklart.. Man åker ju nästan alltid bara hem och vänder direkt. Nu har tydligen våra skåp i ishallen kommit (som vi förövrigt väntat på i 12 veckor, om inte mer) . Dock är de jättefula men skönt att vi fått dem iallafall så man slipper släpa med skridskorna till och från skolan varje dag!
Nu efter jag ätit lite pepparkaksdeg är det Konståkning som står näst intill på schemat, träningen är tills klockan 19. Idag ska Uddevalla träna med oss också, det är alltid kul för då kommer ju Sandra så jag kan mobba henne lite ^^ Efter träningen ska jag till Beata, vi ska ha en riktigt mysig tjejkväll med Sofia, Matilda & Clara. Vi har inte setts allihopa tillsammans på HUR länge som helst, över ett år säkert! Men det ska bli mysigt för vi ska laga god mat och kolla på Idol! :D ♥
<3
Haha pepparkaksdeg finns att köpa i de flesta mataffärer nu, eftersom det börjar närma sig jul. Men varför baka pepparkakor när man kan äta degen som är TUSSSSSSSSEN gånger godare? :D Haha tjock är det, men riktigt gott! + att man kan ju spara den och inte äta allt på en gång. Eller så gör man som Arvid, äter hela på en dag HAHAH men då får man nog ont i magen ^^

ska bli supermysigt! miss you girls <3

du måste gilla att skriva om mig i din blogg ;)

Haha du e la söt min sköna! ^^ <3

elina du suger!




Kom ihåg mig?