Korta avklarat! :D

Nu sitter jag på mitt hotellrum igen efter många timmar i ishallen. ♥ I morse gick jag och Duran till ishallen runt halv 11, det tog 20 minuter eftersom vi tog en liten omväg men det var väldigt skönt att få komma ut och få frisk luft på morgonen, att piggna till lite! Hem från ishallen fick vi skjuss av Evgueni, det var skönt! Efter jag tävlade stannade vi kvar och kollade på herrarna när de tävlade. :) Jag tävlade vid klockan 12, exakt! Jag är nöjd eftersom korta gick braaa, stod 3S+2T och 2A perfekt på uppvärmningen men ramlade på Salchowen i programmet :s Men jag stod axeln och lutzen och allt annat flöt på! Fick dock level 1 på hopp i sitt och himmelspiruetten menmen, jag hade ju knappt någon tid kvar efter steget så piruetten fick bli lite sämre hehe ^^ Men ska försöka få alla levlar i piruetterna imorgon istället! :D Det känns skönt att jag börjar komma tillbaka i tävlingarna igen, efter att jag nte tävlat särskilt bra hittils i år. De senaste tävlingarna har ju inte blivit särskillt bra hehe men nu känns det bättre! :) Jag ligger 9a just nu, inför långa imorgon och vi är 18 stycken som tävlar i min klass så det känns ändå okej! Imorgon tävlar jag runt klockan kvart i 11, eller vi går på med uppvärmning då, sen åker jag som nummer 4, så kanske runt klockan kvart i 12! ♥ Hoppashoppas att det går lika bra som idag, hade varit så himla roligt! :D Jag ska göra mitt bästa iallfall så får vi se hur långt det räcker! :)
Ishallen<3
Bild på hur isallen ser ut! Visst är den fin? ;D Mitt andra hem. ♥
korta
Innan uppvärmningen! :D Jag var inte jättenervös, det kändes bra. Jag startade även som nummer 1 efter uppvärmningen och det var härligt för då är man varm och slipper gå av isen när man fått känna på isen! ♥
Nu ska jag och Duran ragga mat, måste gå runt och kolla lite vad som finns innan vi bestämmer oss för vad vi ska äta! Det fanns någon buffée här på hotellet ikväll men när jag kollade på menyn såg det inte jättelockande ut faktiskt så vi funderar på att äta något annat! Det fanns inte heller så speciell mat, typ ceasarsallad och sådant för typ 165:- känns ju lite ovärt! Hehe men vi får se vad vi hittar! :) Tänkte lägga upp lite bilder på hur hotellet ser ut och mitt rum etc, tog lite bilder när vi kom igår men jag hann inte lägga upp dem eftersom klockan var såpas mycket igår och jag var väldigt trött! Här kommer liten bildbomb med snajsiga bilder.
rosa
De hade en ROSA parkbänk på Stockholms station hahaha! :D Klockrent! :)
stationen
Sationen
Duran
Påväg till hotellet! :D Letning efter taxi! :)
hotellet
Hotellentréen. Ingen superbild kanske, menmen! :D
mitt rum
Här är en bild på mitt lilla gulliga hotellrum! Trots att det inte är särkillt stort så räcker det för mig! Man behöver inte mycket större än detta för att kunna bo 2 nätter borta hemifrån! ♥



Kom ihåg mig?